V čem se na nás můžete spolehnout

Audit

Vyhodnotíme současný stav vašeho počínání na internetu, najdeme slabá místa, doporučíme konkrétní řešení.

Zhodnotíme webové stránky vaše i konkurence. Zanalyzujeme vaše obsahové a reklamní kampaně. Dostanete zprávu s doporučením konkrétních změn.

Webové stránky

Vytváříme webové prezentace, dynamické microsite, e-shopy, intranetové systémy.

Zrealizujeme vám kompletní řešení včetně fotografií, videí a textů. Nejste si jisti, co přesně vaše firma potřebuje? Pojďme se nejdříve pobavit, co má pro váš byznys smysl a jak nejlépe naložit s vaším rozpočtem.

Online marketing

Postavíme kampaň od myšlenky, přes technické napojení, až po samotnou správu.

Navrhneme strategii z reálných dat zaměřenou na výkonnost i kreativitu. Výkon je naším hlavním cílem. Dodržíme jasně stanovené KPI. Pravidelně optimalizujeme a vyhodnocujeme.

Digitální HR

Na aktuální trh práce není dostačující vyvěsit nabídku pracovního místa „na pracák“ a napsat bezduchý inzerát na prace.cz.

Vzpomenete si na poslední inzerát vaší firmy? Byli jste z něj nadšeni? Přihlásili se kvalitní kandidáti? Nejdůležitější je zaujmout a vyvolat emoce. Zajistíme správné místo inzerování volné pozice s vhodnou formu komunikace. Budeme partnerem Vašeho recruitera.

Správa obsahu, produkce

Soustřeďte se plně na svůj byznys. Správu onlinu nechte na nás.

Postaráme se o vaše sociální sítě a webové stránky, nebo vám budeme tvořit atraktivní obsah. Dodáme texty, grafiku, fotografie, videospoty i delší videa. Buďte o krok dále před svojí konkurencí.

Férová cena

Vždy víte, za co platíte. K faktuře zasíláme časový rozpis jednotlivých úkonů.

Cena projektu se odvíjí od hodinové náročnosti. Jednu člověkohodinu si ceníme na 650 Kč bez DPH. Kalkulaci Vašeho projektu vám sdělíme do druhého dne od první schůzky.
Nejpoptávanějí firemní webové stránky pak orientačně vychází na 16 000 Kč bez DPH.

Casestudy
Vytvořili jsme webový portál zaměřený na sportovní event, u kterého jsme dosáhli více než 1,5 milionu zobrazení stránek při zásahu půl milionu unikátních návštěvníků v měsíci konání eventu s tím, že cena za přivedení 1 návštěvníka nečinila více než 50 haléřů. To vše ve prospěch sázkové kanceláře Fortuna.
Největším zdrojem návštěvnosti bylo propracované SEO a PPC reklama ve vyhledávači Seznam a Google.